هي رفيق!



























غــمــكـدهــ

♥♥♣همه ميگن دنيا ميلياردهاسالشه.ولي دنياي من فقط16سالشه♥♥♣

هی رفیق!

 

بغض هایم را مسخره نکن!

 

به سه نقطه های آخر حرف هایم نخند!

 

تمام زندگیم نقطه چین است!

 

اینها تمام نوشته های تاریکی ذهن و دنیای من است…

 

اینجا کلبه ی وحشت من است!

 

چرخ و فلک خاطره هاست…

 

سکوت چش مها و سرسره ی بغض هاست…

 

در دنیای تاریک و سیاه من خبری از گل و درخت نیست!

 

روشنی نیست…
سیاهی مطلق است…!

 

دوست خوب من! 
سکوت کن و رد شو!

 

چشمهایت را ببند تا تن لش زندگی مرده ام را نبینی!

 

گوشهایت را بگیر تا

 

صدای ناله ها و زجه زدن هایم را نشنوی!

 

در دنیای من؛بی کسی دلتنگی و حسرت بیداد میکند…!

 

اینجا من هستم و من و من!

 

اینجا بجز من و بغضهایم چیز دیگری نیست!

 

هیچی نگو… 
نخند… اشک نریز…

 

ترحم نکن…
فقط رد شو…!



نوشته شده در دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:,ساعت 18:59 توسط MEHRDAD| |

Design By : pesare-jahanami.ir

"-"-